Läget för en uttråkad

Idag vaknade jag upp hos älsklingen.
Oftast brukar vi somna om när hans föräldrar kommer och väcker oss på morgonen,
men idag kände jag mig tillräckligt pigg för att inte ligga och dra mig.
Istället gjorde jag några misslyckade försök med att väcka Oskar.
Gick inte så värst bra, efter en halvtimme tyckte han väl att jag började bli irriterande
så han gick upp iallafall (:

Åt frukost med en envis geting.
Kollade på tv med ett himla sappande mellan Discovery  & Tv3 (Sjukhuset & Top Design).
Med några inslag av tjat att vi skulle ta ett dopp i poolen.
Tyvärr hade jag inga badkläder med mig.
Oskars plan med att bada utan var inte speciellt lockande så vi struntade i det (:
Maybe next time x)

På eftermiddagen fick jag låna hans moppe för att kunna köra hem.
Ganska segt, men med musik i lurarna slapp man iallafall ljudet av moppen.
Mamma som varit väldigt orolig för att jag skulle köra på den "stora" vägen
blev lättad när jag ringde och sa att det gått bra.

Dagen har annars inte varit speciellt händelsefull.

Falsterbo med mamma imorgon.
Kan nog bli rätt kul. I Hope.
Synd att vi inte skulle ner där på söndag istället, då hade jag kunna gå
och shoppa med Timmie - the man istället.
Kommer nog bli en hel del bilder imorgon då kameran ska med (:

Nu börjar pappa gnälla om att jag ska dra ur sladdarna för att det börjar mullra.
Håhåhå  -  farligt . . .  (:

God Natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback