Meningslöst inlägg (:

Febern är borta, förkylningen är snart historia den också.
Lite snuva och hosta då och då men det får man stå ut med.

Vid 5 kommer min vita limousine som ska köra mig till Killeberg.
(Dags halvtaskiga volvo)
Men vem bryr sig?
Sällskapet med Dag är väl det som egentligen betyder något.
Då han nästan aldrig har tid att hitta på något längre kan man ju iallafall ha en pratstund som
innefattar allt mellan himmel & jord.
Någon man verkligen kan prata om allt med.
  Skolan - Killar - Personliga saker - Tjejgrejer - Anything



I Killeberg stannar jag till Torsdag, då jag kanske ska sova över hos Pernilla &
träna både Escada & Bubber. De ska bli kul.

Imorgon drar Oskar & jag till Malmö där vi ska ira runder.
Oskar ska på den professionella klippningen han vunnit på Cafe.se
Jag får väl sitta snällt brevid och stötta honom ;)
Sedan bli det nog lite shopping också.
Lovade Dags farmor att köpa ngt plagg för 500 lappen jag fick.
Får väl se om jag hittar ngt (:

Ösregnet har slutat och jag ska rusa ut och diska spannar.
Dom gör inte det av sig själva, you know ;)

Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback