Tjingeling

Idag tog jag & mamma en tripp ut till stugan.
Åt årets första kulglass med smak av Karamell, Vanilj & Choklad (:
Grymt stor & mätt blev man!



Satt & småpratade lite med pappa & hunden som håller på att bli Apathisk där ute!
Stackarn är ju tvungen att gå i lina & vara fastbunden hela dagarna..

Dessutom träffade jag på min gamle barndoms vän som jag inte sett på flera år.
Emma, som hon heter - Har jag hittat på en himla massa jäkelskap med.
Som de flesta säkert redan vet, var jag ingen ängel som liten.
Ett minne som jag inte kunnat glömma var när pappa & hon hade en konversation.

       Pappa: Brukar du inte hjälpa dina föräldrar att diska efter maten?
       Emma: Nää, Mamma diskar medans pappa Gökar!

För att göra saken klar så kunde hon på den tiden inte säga R.
Ska alltså stå Rökar & inte Gökar - Hoppas jag! x)



På eftermiddagen åkte vi till Laholms tävlingarna & kollade på när
Timmie & Korven tävlade.
För att vara första gången de är ute tillsammans såg det riktigt bra ut (:
Efter att ha kollat igenom bilderna jag tog, såg jag speciellt en på Timmie
som jag haft ganska roligt åt.

Kiss & Hugs
Timmie » 2009-07-23 | 07:45:52
URL: http://melanozz.blogg.se/

Älskar dig verklign när du tar dom mest mongolojda bildrna av dom alla!! lova ya! Vi hamnade faktiskt precis utanför plav´cering på hans första tävling! kretiken var kanon bra! kram

evelina » 2009-07-23 | 23:41:05
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

HAHAHAH omg, "Nää, Mamma diskar medans pappa Gökar!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback