Saknad

Snart kommer mamma hem och då ska vi fara iväg till min gamle
tränare Pernilla Svensson, där ska jag vara tills imorgon.
Jag ska träna Escada, som varit där i några dagar nu.
Och Bubber som är där på tillridning.
Kameran följer med och kanske så lägger jag in några bilder när jag kommit hem imorgon.
Vi ska nämligen hämta hem de två filurerna imorgon.
Hoppas nu att Bubber har halkat in på andra tankar än att vara fullt inställd på att slänga av folk hela tiden.
Det återstår att se senare (:

Det har varit så tomt här hemma.
Ingen häst, stallet är tomt, hagarna tomma - usch, så ska det inte vara.
Veckan då jag var hos Catrin skjutsade mamma även unghästarna, Fire fly & Hopfull
till Pernilla på bete för att hon skulle kunna städa stallet här hemma ordentligt.

Nu måste jag pysa
(:

Peace & Love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback