Ny Blogg design

Som de flesta kanske redan märkt har jag lagt till en ny header ( bilden högst upp på bloggen )
Dock vill den inte sitta i mitten där den vanligtvis ska göra.
Det är antagligen något litet fel i HTML koderna jag höll på med igår.
Jag ska försöka fixa det under dagen, Be patient.

Idag ska jag hjälpa pappa att sätta ut bokstäverna i paddocken.
( Bättre att hjälpa till, annars vet man inte riktigt vilken ordning de kommer i ;)
Och om jag har lust / orkar ska jag fortsätta måla staketen.
- Men det får vi se hur det går (:
En kvällspromenad till sjön kanske blir av idag igen.
Skönt att bara gå när man sitter inne nästan hela dagarna.

Imorgon ska Dag, mamma & Jag till Helsingborg och träffa Dags farbror.
Han bor egentligen i USA men är i Sverige och hälsar på.
Det var ett tag sedan vi sågs, så de ska bli trevligt att träffa honom igen (:

Nu ropar pappa, Dags att fixa bokstäverna ;)

Peace & Love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback