Louise för hela slanten

Varken jag eller Louise hade ett samtalsämne att skriva om på våra små bloggar.
När vi kom på den brillianta ideén att skriva om varandra ;)
Hej & Hå - Let´s go

Louise, även kallad Låjs har varit och är en trofast vän som
hållt mig väldigt nära genom alla år.
Dock har det inte alltid varit så.
I 6 års gruppen var vi världens fiender och kunde inte vara nära varandra utan att bli osams.
Det var nämligen mot henne jag fick mitt första vredesutbrott.
Utbrotten gick till ungefär såhär....



Man kan ju inte annat än att bara skratta åt det såhär efteråt x)
OBS! Bilden är ju ganska gammal så... Take it not so serious (:

Tack & Lov klarade vi oss igenom den perioden med skratt och minnen.
Häst töntar som vi är har vi hållt ihop större delen av vår uppväxt.
Både i skolan & på fritiden då vi tog våra tjocka ponnysar och raceade i skogen.
Inga problem i hela världen kunde tränga sig emellan just då.
Allt ändrades så snabbt.
Du flyttade. Till Osby förvisso, men vem skulle jag nu komma hem till och terra om dagarna?
Jag saknar den tiden så oerhört mycket, det ska du veta! (:

Något som jag aldrig kommer att glömma är våran signatur melodi till när
vi skulle till Pulsen för första gången.
Nu ska vie göra vid oss till Puuulsen, Pulsen, Pulseeen. Yeah!
Vilka festprissar vi var! ;)



Louise Svensson är en helt underbar person som man
oftas ser med ett leende på läpparna.
En tjej med energi som blir svårt att inte ha roligt med.
Jag har nog inte fått så många skrattanfall som jag har fått i hennes sällskap (:
Då vi tänker tillbaka på en av hennes födelsedags fester.
Fångarna på Gården.
Haha, det väcker verkligen minnen.
Vi fick speciellt damp på killarna för de höll på att göra olika sånger om hästar &
hamburgare som dansade på en flakmoped påväg till slakten.
Nä, usch vad sura vi var! xD



Jag hoppas verkligen du förstår hur mycket du betyder för mig.
Och även om vi inte går i samma klass eller ens skola så hoppas jag verkligen
att kontakten håller i sig, för du är en av dem jag verkligen inte vill mista! <3

Kiss & Hugs
Anonym » 2009-07-15 | 00:08:40
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

aaaaw gullunge!!

De va ju inte så farligt ^^

Jag kommer sakna dig också! du är bäst! ;* <3

Louise » 2009-07-15 | 00:12:59
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

Aww!

de va ju inte så farligt ^^

Pulsen in my (L)!

kommer skana dig jättemycket!

Tack för allt! vi kommer ses snart!

DU är bäst! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback