Home sweet home

Tidigare i veckan kände jag av att det inte bara var en förkylning som besvärade mina dagar.
Jag beslöt mig för att åka hem och bli frisk.
Mycket riktigt, tog tempen idag.
De dryga 41 graderna som visades på termometern blev bara så deprimerande.
Mamma har dock fått för sig att jag har fått svininfluensan! x)
Men snälla, någon går verkligen till överdrift.
Man kan fråga sig när mitt Riktiga sommarlov ska börja.
Jag ska bli frisk innan Tisdag.
Om jag så ska ligga i sängen och glo upp i taket hela dagarna.
Jag saknar min Oskar jätte mycket och vill inte missa ett tillfälle där båda har tid att träffas <3

Nu till något mer positivt.
Jag har kommit in på Plönninge!
Får hoppas på att jag får stall platsen jag sökt och att jag får boende (:
Det är ju också ett Plus att man känner iaf en som ska börja i samma klass.
Dessutom är det inte allt för jäkla långt ifrån Jönköping där Oskar ska gå.

Sen vill jag slänga in att jag önskar Oskar lycka till på tävlingen idag (:



Nu ska jag ta och vila en stund.


Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback