Heldag med mamma

Igår kväll / natt när jag kommit halvvägs på mitt senaste blogg inlägg
började jag plötligt se dåligt, kunde inte se vad jag skrivit.
Måste sett himla roligt ut när jag satt med datorskärmen rätt upp i nyllet
och ansträngde mig verkligen för att kunna se x)
Migrän var svaret. Det var kvickt att stänga av datorn och fumla mig genom rummet &
 ut till badrummet för att borsta tänderna & lägga sig innan det blir värre.
Därav det halvtaskiga inlägget igår.

Idag däremot har det lugnat ner sig & jag kunde SE igen!
Vid 9 åkte Mamma & jag iväg till Pernilla för att kolla till Hopeful & Firefly som är där på bete.
När vi ändå var på det hållet tog vi en tripp till Glimåkra för att hälsa på
Blåbär som vi lånat ut till en barnfamilj.
Efter att ha proppat i honom några morötter åkte vi vidare till Kristianstad.
Stack inom H&M och Kappahl.
Köpte 2 ansiktsmasker, en gym-boll, Schampoo+Balsam & ett par extremt fula trosor!
Tog dem bara för att mamma hatade dem x)
( Att shoppa med mamma har sina fördelar - hon betalar! ;)

När mamma tröttnat gick vi och åt bakpotatis på Grafitti - Extremt gott!
Man kan ju nästan leva på bara bakpotatis & någon god röra till, och sallad såklart.

Vid 19 var vi hemma igen.
Jag hade planer på att rida båda hästarna, men ös regn & åska fick
sätta mina planer i en annan riktning.
Tog istället cykeln en runda i ösregnet vid 10-tiden.
Bra att man har en cykel utan stänkskärmar! . . .
Samtidigt som man var genomblöt när man kom tillbaka var man även
helt brun prickig i ansiktet & ryggen ska vi bara inte tala om.
Det blev duschen direkt.



Klockan börjar bli sent & jag gäspar så att käken snart håller på att hoppa ur led.

Kiss & Hugs

evelina » 2009-07-21 | 15:49:38
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Sv: ååh jaa ! det var askuul ! saknar det!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback