Så som det ska vara

Home again.
Jag har somsagt varit hos Oskar sedan i Tisdags.
Igår var vi i Malmö och spatserade runder.
Tyckte dock lite synd om honom då jag skulle in i så gott som varenda klädesbutik jag såg. (:
Stackaren klagade inte alls.

Klippningen han skulle på varade i nästan 2,5 timme.
Jag stack iväg efter en timme för att kolla i fler butiker och låta det
bli lite av en överraskning när han var klar.
+ att det va lite drygt att sitta och kolla på . . .  (:
Och nog blev det en överraskning alltid ;)

Under klippningen stack jag in på MQ och köpte ett par ljusa Jeans leggins,
2 linnen + halsband på H&M och håruppsättnings saker på Kappahl.
Inte så mycket, men man behöver väl inte ruinera sig själv med en gång? (:

När jag stod i kassan på Kappahl ringde Oskar och klippningen var klar.
Vi skulle gå och mötas på torget utanför där jag stod.
- Du lär se mig. Sa han lugnt, men det gjorde jag faktiskt inte x)
Vi hade tydligen gått förbi varandra när jag då kände att någon knackade mig på ryggen.
Vände mig och och fick fram ordet O J.
Med det tolkade han som att det var något negativt, att frisyren skulle vara ful.
Nej, frisyren var snygg och passade väldigt bra.
Men det var förändringen jag reagerade på (:
Konstigt nog trodde ha inte på mig.

Sen på kvällen blev det tv & mys (:

Tack för dessa dagar <3


Nu ska jag fortsätta att rensa ur min garderon som-verkligen-behöver-det (:



Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback