Att skriva om allt & inget kan vara rätt skönt ibland

Detta inlägg kommer alltså ledas av rubriken.
Allt & inget - Samband mellan vad jag skriver om kommer kanske in existera.
Skönt att ha fria tankar & själv sätta gränser.

Min morgon
Mammas röst på morgonen ger verkligen nerverna en kick av irritation.
Hon har kommit in på mitt rum varje morgon sedan mitt sommarlov började.
06:30 står klockan på då hon ska åka till jobb,
enligt henne är det ju självklart att hon måste meddela mig vart hon ska,
vad som behöver göras här hemma under dagen.
Ärligt talat, vid den tiden på en ledig dag finns det nog inte en ända
hjärncell som ger sig en suck att bryr sig.
Jag vill sova! (:



Turligt nog somnade jag om.
Vid tio-tiden började jag så mycket som att tänka på att gå upp.
Tog en lång frukost framför tv:n.
Programmet Sjukhuset som spelas in på Akademiska sjukhuset sändes just då.
Intressant & gav mig en tankeställare till vad jag egentligen vill bli.
Mitt intresse för medicin & att kunna hjälpa en människa / djur på läkandets väg
är något som jag vill göra.
Men utbildningens svårighetsgrad är något hindrar mig.
Matte E - riktigt jäkla svårt.
När man nu ska ha MVG i det också är ju saken klar.
Drömjobbet kommer förbli omöjligt.

Gymnasiet kommer bli en helt ny start.
Mina studier & en framgång inom sporten kommer få min största uppmärksamhet.
Stallet på morgonen
Skolan hela dagarna
Extra kurser & träning på kvällarna
Plugga på nätterna om så ska behövas.
Jag ska iallafall försöka klara det hela vägen och göra det Bra.

Om några timmar kommer älsklingen.
Måste hinna rida Escada & bära höbalar innan dess (:
Dax att rusa.



Bloggas kanske senare.

Kiss & Hugs



Louise » 2009-07-14 | 00:01:38
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

Du är så vacker Corinne!

Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback