Äntligen . . .

. . . Har vi hämtat hem två av hästarna.
Bubb & Escada.
Bubber som varit på tillridning i dryga 1 ½ månad blev helt överlycklig.
Söt som han är kan man inte låta bli att lägga upp några bilder (:

Eftermiddagen kommer tillbringas med min vän Saxen & världens bästa uppfinning - Pälsglanset.
Seriöst, jag hade dött av irritation då man står och borstar hästens svans och tova efter
tova har en stark vilja att inte reda up sig. Pälsglans in my <3 Typ . . .

Pappa & Dag håller på att tömma gödselstacken, jag är så himla glad att jag slipper de! :D
Dels för att det inte är världens fräschaste &
Killar som dom är blir det lätt sura miner från deras sida.
Nä, jag trivs bättre med mina skitiga havremopeder ute i hagen (:



Nu ska jag kila.
Bloggar senare!


Kiss & Hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback