*TOMT*

Ännu en dag har nu gått och det är dax att sponsra bloggen med ett nytt inlägg.
*Men vet inte vad jag ska skriva*

Jo, Idag var det min tur att glida ner till stallet för att morgonfodra.
Mamma skulle tydligen börja jobba vid kl 7 i morse så man fick väl kravla sig upp ur sängen And just do it!

Jag satte klockan på ringning vid 7:30.
Men slö som jag är, znoosade till 8:15 :o)
Så går det vanligtvis till när Corinne ska upp på mornarna.

På skoldagar är jag tvungen att sätta klockan på 5 för att kunna znoosa en timme innan jag börjar göra vid mig (:
Och ändå missar jag typ alltid bussen som kommer vid kl 7:25!
Intressant. JAG VET!  ^^

När de lurviga studsbollarna väl befann sig uti hagen och gluffsade på höet begav jag mig in för att äta
dagens viktigaste mål.
Nämnligen HavreFras med jordgubbar. SÅ GOTT!
Medan jag satt och tjockade mig funderade jag ut en bra plan inför dagen.
- Först och främst var att sortera och lägga undan all hästutrustning som inte används.
- Sedan städa och möblera om det "lilla Tv rummet". Tog dock 4 timmar -.-' Men bra blir det allt!
- Planerna om att Rida Pytte spolades när jag insåg hur mycket klockan var när städningen var avklarad.
Mörkret skulle så småningom falla.

Kvällen tillbringades i stallet med hästarna.
Men även en del framför datorburken (:

Nu ska jag gå och lägga mig : Gónatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback