Piiinsamt!!

Hejsan!

Sportlovet rullar vidare och jag har inte gott upp vid kl 9 någon gång som jag skulle.
Lite illa, Corinne får helt enkelt ta sig i kragen till helgen! :o)

Jag är alltså nästan nyvaken och försöker göra upp en vettig plan för vad jag kan göra idag.
På listan står än så länge:
- Rida Pytte
- Cykla
- Fixa stallet
- Städa (fast det egentligen inte behövs)
- ?

När man somsagt bor ute på landet som jag finns det inte möjlighet att åka in till stan med
buss eller liknande. Därav dessa lite mindre roliga aktiviteter - förutom Rida Pytte då :o)

Nu vill ni säkert ha en förklaring till rubriken.
Jo. Tidningen Norra skåne var hemma hos oss igen, men denna gång handlade inte om mig och fototävlingen,
utan nu var det ngt med att vi inte har våra el ledningar nedgrävda - som elbolaget utlovat.
Och nu till det pinsamma.
Norra skåne ville egentligen prata med min pappa, men eftersom han är på jobb nu så fick mamma rycka in.
Reportern ville sedan ta en bild på henne.
Inte så pinsamt kan tyckas men nu ska ni få höra!

Hon hade en ful, äcklig stall overall på sig och en missfärgad vit/gul mössa :$
Och såg allmänt skabbig ut!
Ni vet säkert att jag och min mamma är mer fiender än vänner av flera olika anledningar.
Men om nu detta trycks i tidningen kommer jag gräva ner mig i en snöhög och stanna där tills det bli vår!
Hoppas reporterns kamera går sönder!
: D

Ne, nu ska Corinne ut och göra lite nytta!


Louise » 2009-02-19 | 14:07:26

Hahahaha de låter mycket fint corinne! jag måste kolla tidningen sen då! ^^ <3

Sofie » 2009-02-20 | 13:37:20

Nu har jag också läst din blogg! ;)

+ på mig (y)



Du har ju läst min då får ju jag läsa din!

Hoppas du har tur att det inte trycks.<3

Veronica » 2009-02-20 | 20:43:03

människa!!! du är helt otrolig på skriva ju;O låter mkr fint(:<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback