Ideér . . .

Corinne har gnuggat sina geniknölar och kommit fram till ett sätt att göra bloggen mer intressant.
Nämligen att skriva om fotografering & redigering.
Jag är själv inget "proffs" men jag kan ju dela med mig av de ideér och erfarenhet jag själv har.
Ni får självklart komma med egna tankar eller frågor om ni har det. (:

Här kommer en bild som jag själv är lite halvt nöjd med. Jag tycker om färgnyanserna och bildens skärpa.

Obs! Bildernas bakgrund passar inte in i inlägget pga ändrad färg på design.
-Bilden till vänster är Originalet & den till höger är Resultatet efter redigering.

Timmie » 2009-02-27 | 08:22:09
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

Detta är min personliga fotograf, s när jag är ute på tävlinga så står hon där med sin kamera!!! klick klick klick!!! puss min vän!

Sofie » 2009-03-01 | 17:16:40
URL: http://mytwillight.bloggagratis.se/

Denna bilden är skit fin ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback