.......

Som ni säkert har märkt på tidigare inlägg händer det inte så mycket i mitt liv.
Och blir då lite svårt att skiva något som kan fånga andras intresse.
Därför lägger jag ut ett antal bilder istället för ett längre inlägg idag.

Men lite ska jag allt skriva.

Idag är det sista Onsdagen i månaden och det betyder då att Spår E slutar kl 12.
Vanligtvis har vi 2 lektioner. Men eftersom Idrottsläraren var sjuk så hade vi bara matte.

Det var tänkt att vi skulle åkt in med Escada till ridhuset idag.
Men hon hade tydligen ramlat och slagit sig i hagen. Vänster has och höftleden tog smällen.
Vi visste alltså inte hur illa det tagit.
Jag vågade inte chansa så hon fick vila idag.

Istället  var jag ute och sprang en runda sen gick med Bubber en stund.
Eftersom han är helt omöjlig att sitta på.
Det var min dag det  (:

Nu ska jag gå och lägga mig!
Godnatt (:
             
Jag hatar feta dunjackor.
          Denna är så extremt ful (:
                                                                                                   
              
Jag och Bubber på tävling -08 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback