Vill ha!


Dagens "Vill ha" är denna gång inte i form av kläder.
Utan en stylingprodukt från DISP.
Produkten ovan är ett slags pulver som man försiktigt pudrar i hårbottninen.
( Obs. Endast i torrt hår annars kan det klibba ihop! )
Pulvret blir därefter stelt och man kan börja sin styling.
Jag t ex, tuppera håret inifrån & ut. Sedan kamma håret försiktigt nedåt så jag får den volym jag önskar.
( Det blir alltså mycket kammande )

Detta är verkligen en produkt jag kan rekomendera till er som saknar naturlig volym,
eller för er som helt enkelt vill ha mer.
Finns att köpa hos frisörer & på vissa nät-sajter.
B la www.eleven.se
Kostar runt 100 :- /st

Kram!

Viktoria » 2009-12-23 | 19:17:50

Det är super :D

Louise » 2009-12-25 | 01:06:12
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

Jag fick en sån he-he ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback