Trött

Dagens tjåligaste lektioner är över & jag är grymt stolt att jag faktiskt hållt mig vaken hela vägen.
Kretslopp och liknande brukar oftast vara ett intressant ämne, dock är det ju inte lika roligt om man inte kan lyssna på läraren. Han verkar inte ha ett sting med humor någonstans.
Fast Kristina som är för mig och många andra den absolut bästa läraren.
Positiv, rättvis, glad och lär ut riktigt bra.
Henne har vi i all djurkunskap och jag klagar inte!

Nu när skoldagen börjar dra mot sin ända är huvudet tungt och ögonen är på god väg att vilja stängas.
Dock får jag skylla mig själv att jag är trött.
Efter julklapps utdelningen igår kväll ( vad jag fick i klappen vill ni nog inte veta ;) kollade vi
på en helt sjuk film.
- House of Wax. Ingen att rekommendera !
Efter filmen gick alla och la sig, förrutom jag.. 
Wille och Lillen bänkade sig på mitt rum och hade stora planer på att övernatta där.
3 timmar senare, efter många garv och desperata försök att få dem att gå, gick dem med tunga steg därifrån.
Kravet var en God natt kram och det var det faktiskt värt med tanke på att jag ville sova någon timme iallafall.

Men nu måste jag sticka!

Vi ska ha mysmatte nu ;)

Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback