Tresemmé haircare

                      
Jag har under några veckor användt mig av hårvårds produkter från märket Tresemmé.
Det är en serie för alla sorters hår. Allt från glanslös & slitet hår till färgade lockar.
Jag har alltid haft väldigt mjukt och livlöst hår som samtidigt varit helt oregerligt.
Tillslut slutade jag bry mig. För det gick verkligen inte att få t ex mer volym & liv hur jag än bar mig åt.
Men nu, när jag skaffat en ny frisyr tänkte jag försöka att hitta den
perfekta produkten för just Mitt hår.

Efter några misslyckade prövningar, fick jag höras talas om Tresemmé via internet och tänkte
ge det iallafall ett försök.
Många professionella frisörer runt om i världen använder sig av denna produkt.
Efter några veckors användning fick mitt hår en helt ny lyster.
Som dessutom inte tar någon skada då jag numera brukar platta håret varje dag.

Så för er som inte riktigt hittat just "din" produkt, prova Tresemmé !

Finns att köpa på de flesta hälso- och mataffärer.
Kostar ca 89 :- per flaska.

Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback