Tre ord.. Oh my god!

Torsdagen var helt galen!
Klassen var på topp, Runar (läraren) var på världens härligaste humör och
 jag var flummigare än vanligt.
Mysmatten var allt annat än lugn, alla pratade i mun på varandra medan vi gjorde "lekar" som på något sätt alltid går över till något perverst.. Klass 09b - ni är sjuka! ;)
Att jag sedan fick reda på att halva skolan vet om de sjuka sakerna jag gjort här, 
känns ju bara lite smått roligt.
Speciellt när Ida & Josse berättade för våran mentor, Runar vad jag fick i julklapp. T ex. 

Efter skolans slut begav jag mig till stallet, därefter blev det någon timme med enbart stress.
Allt från att duscha, klä på sig & sminka sig inför julfetsen blev gjort på rekordtid!
På julfesten var hela klassen fortfarande på topp, Runar fick säga till oss flera gånger att vi skulle
lugna ner oss. Vilket vi dock hade väldigt svårt för.
Spexet var riktigt bra! Jag var turligt nog inte med i själva showen, trots de saker jag gjort.
Nästa år är det våran tur att fixa spexet & det kommer bli så bra!


Josse, Frida, Jag, Cissi, Viktoria & Emilia.


Jul showen var slut & halva klassen begav sig till fridhem för att umgås.
Vi hann inte vara där länge innan Wille ringde mig och frågade om jag hade lust att "festa" ute i skogen med honom & några andra bönder.
Det slutade med att halva klassen begav sig ut i skogen och fortsatte festen där.
Det var svinkallt, men kul!
Stackars Wille visste nog inte riktigt vad han gjorde, han hade tydligen stått mitt ute i skogen
och ropat efter mig flera gången!
Lilla Wille :)

Resten av detaljerna Stays in Plönninge & kommer alltid göra! ;)

Ni har iallafall fått veta en bråkdel av det hela :)

Tack för en otroligt rolig kväll allesammans!

Kram!
veronica » 2009-12-20 | 19:11:22
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

haha den kvällen asså, omg är ett väldigt bra ord ;) <3

Corinne » 2009-12-20 | 19:53:09
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Sen fick man ju veta att Robinson-Veronica blir bitchig när hon blir berusad! xD <3

veronica » 2009-12-21 | 13:40:33
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

:o neeejjdååå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback