Mom & Dad

Mamma & Pappa, när ni nu suttit och läst om mina små äventyr på Plönninge far säkert en massa tankar genom era huvuden. Dåliga saker som att t ex gå och lägga sig efter kl 21:00 och att enbart äta sallad i en vecka är faktiskt sådant som ingår när man skickar sin dotter på internat på Plönninge. Men för att förtydliga detta så enkelt som möjligt vill jag bara upplysa er om några saker.
- Jag behöver en väckarklocka!
(Mina kompisar börjar bli trötta på att behöva gå upp 10 minuter tidigare för att
sparka på min dörr för att jag ska vakna. )
 Julklapps tips!
-  Detta är MIN blogg, MINA regler, MITT innehåll ! 
( Päronen, iallafall Pappa klagar ibland på det jag skriver här.. )  
- Jag läser mina läxor.
( När jag känner att det behövs. Men seriöst, jag läser faktiskt mina läxor. ;)
- Jag springer inte efter bönderna och hittar på jäkelskap på kvällarna.
( Det är dom som springer efter mig ;)
- Och till sist.. Jag önskar mig ett bidrag till en ny mobil!
Denna lama telefonen jag har nu uppfanns nog när Jesus var barn!
( Att man inte ens kan infoga smilisar i sina sms är oacceptabelt! :O )

Med detta sagt vill jag avsluta med att säga; Jag är väldigt tacksam för det ni gör för mig ! :)

Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback