Min underbara klass !

      

- Emma Fritz, Cecilia Ivarsson, Frida Karlsson, Corinne Sandberg, Veronica Samuelsson,
Frida Österberg, Philippa Winterkvist, Felicia Johansson, Emma Ohlsson, Matilda Jönsson.
- Runar Schmidt, Emilia Johansson, Josefine Gustavsson, Angelica Pantzar, Viktoria Solås,
Isabella Grönwall, Emma Frick, Isa.
- Alexandra Walfridsson, Ida Eriksson, Evelina Norlin, Madelene Johansson, Josefine Sand, Josefin Marberg.

( Ida, Isabella & Jag har kosse-dräkter på oss, därav klädseln & våran
utstrålning som visar hur otroligt seriösa vi är
)

Detta är min underbara klass som numera förgyller mina dagar.
Vi har så extremt roligt ihop, trots att vi inte kännt varandra länge.
Ingen dag är den andra lik då vi alltid hittar på något att göra tillsammans.
Vi skrattar, gör bort oss och säger blonda saker som vi alla tar med en nypa salt. 
Snart är det jullov och därefter är det APU i ytterligare 2 veckor, att vi inte kommer träffas alls under
denna tid kommer verkligen ta död på mig !
Ni är verkligen hur underbara som helst !

Fick precis ett sms från Veronica :
"Jag kommer dö ! Jag hoppas verkligen du kommer imorgon ! :( :'( "
Du är för söt !


Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback