He he he . .

Lalalalalalala.. Här var det dåligt bloggande... :)

Att jag är vid liv har ni nog märkt vid detta laget.
Dock kan jag inte säga detsamma till min rosa trotjänare (mobilen),
denna repiga skönhet dog i eftermiddags efter ett förhållande på ca 3 år tillsammans.
Sorgligt men sant, Alla mina kontakter är ju borta.. Väck.. GONE!
Så nu ber jag er som känner sig manade att vilja skicka ett sms med sitt för & efternamn till mig,
numret är detsamma som tidigare.

Nu måste jag dock avsluta detta inlägg för att kila ner till hästarna och ge dem sin kvällsmat.

Imorgon kommer en uppdatering om Julfesten som hölls
på Plönninge i torsdags! Herregud så det kan gå! ;)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback