Gymmet !

Hallo !

Nu är äntligen matte provet över och jag kan börja leva normalt igen.
Det känns som jag suttit på rummet och pluggat i dagar, utan något socialt umgänge !
Eller ja.. det känns iallafall så.
Igår var Jossan, Ida, Veronica & jag i skolans omklädringsrum för att basta, vi gjorde hårinpackningar och pratade om allt mellan himmel & jord medan vi genom-led den outhärdiga värmen.
( Ida hade vridigt upp på det värmaste stadiet )

I morse vaknade jag faktiskt av signalen på mobilen !
Lite ironisk, då mina vänner alltid får banka på dörren på morgonen för att jag ska komma upp.
Men så är det när man numera bytt till ett eget rum !

I kväll ska jag och några från klassen gå till gymmet här på skolan. ÄNTLIGEN !
Jag har tjatat i flera dagar på att jag vill dit, dock har ingen orkat följa med förrän nu.
Det är mycket roligare att träna i grupp än att vara ensam.
Så detta kommer bli kul ! TAGGA !



Imorgon åker jag hem !

Kram !

HANNAH » 2009-12-04 | 21:44:00
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Hej! Jag har nu utsett vilka som är med och tävlar för veckans blogg hos mig och du har en jätte bra blogg, men jag var tvungen att utse 13 stycken och tyvärr är inte du med denna gången men jag kommer ha fler och då är det bara att söka igen :) Lycka till nästa gång!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback