Svullen hals is the real shiiet!


Nu är det så att jag försökte fixa en videoblogg till idag,
dock blev något fel så jag inte kunde ladda upp den på Youtube.

Så jag får försöka imorgon igen.

Idag blev den en lång sovmorgon, till 12 om man ska vara mer exakt.
Under natten hade jag sovit ganska oroligt pga att min hals svullnat upp och gjorde
det stundtals svårt att både svälja & andas.
Så jag har tagit det lugnt större delen av dagen för att försöka att inte göra det hela värre.

Tidigare i eftermiddags kom syrran och hennes kille hit för att ha ännu en julklappsutdelning.
I paketet låg ett kit bestående av en Parfym och lotion från Beckham.
Tack så mycket!

Nu väntas en kväll framför tv:n i hopp om att svullnaden i halsen ska lägga sig.

Hoppas ni får en mysig kväll allesammans!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback