:))

Nu är det snart dax för sängen.
Är jätte trött, men inte på ett sådant jobbigt sätt som jag ofta
brukar bli utsatt för.

Det har varit ännu en rolig dag här på Plönninge.
Riktigt skön klass & mängder av skratt.
Trots att vi bara kännt varandra i en vecka nu, är det som om vi kännt
varandra hela livet.
Pratet flyter på & man vågar verkligen vara sig själv.
Det känns riktigt skönt.
Jag trivs verkligen!

Dock är hästundervisningen lite si- sådär.
Lärarna undervisar fel.
Det som lärs ut är inte rätt.
Under lektionen i eftermiddags märkte jag minst 5 saker som
inte stämmde.
Dock påpekade jag bara ett av dem..
Men men.. så kan det va.

Från en sak till en annan.
Så ska jag & 2 andra i klassen börja spela volleyboll på kvällar
och eftermiddagar.
& försöka komma med i skollaget till våren.
Vi får väl se hur detta ska gå ;)



Peace & Love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback