Better - Faster - Stronger

Har precis borstat tänderna efter att ha druckit litervis med svart vinbärs juice.
My new favorite.

Checklistorna är nu klara.
Det blev fyra fulla A4 papper med saker som ska med.
Undra nu hur allt ska få plats i bilen?
Då jag nu inte får någon bärbar dator, tar jag med min vanliga burk
& dess tillbehör.
Kommer dock inte ha något internet den första veckan.
Får försöka ge livstecken på annat sätt.

Imorgon ska jag bli ännu tjockare, då vi ska käka Marängschwiss.
Tur att man ska ha 3 hälso-år på Plönninge efteråt ;)
Äta nyttigt - Nolltolerans på tjockis mat!   Sen kommer ju det bästa -
Ridning & fys träning uppemot varje dag.

Can´t wait !

Snart dax för sängen & ge ett försök till att vända på dygnet innan
allvaret börjar igen.
 En sak är ju säker:
Nu kan man ju inte skylla på att man missat bussen om man försover sig ;(
(Men det är ju klart.. Det har aldrig hänt mig ;-)

Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback