Mummel . . . Mummel . . .

Är extremt mätt efter den goa grillningen pappa bjöd på.
I sånna lägen är det väldigt lätt att sätta sig ner och bara sega ihop.
Dock inte denna gången, ska bara skriva ett snabbt inlägg innan jag
drar mig utåt till hästarna som ska pysslas om.

Tänkte nämligen berätta att fåglar har verkligen något emot mig.
Efter att jag målat några av brädorna igår glömde jag MP4 spelaren på logen tillsammans
med Dags bergsprängare.
Nu i eftermiddags när jag skulle fortsätta hade någon jäkel bajsat på displayen! :@
Liksom hur kul är det då?!
Diskmedel & papper är dagens mest uppskattade uppfinningar! :))

Juste, Jag måste haffa någon som är frivillig att va "Häst-vakt" med mig från Onsdag-Torsdag (?).
( Föräldrar som aldrig ska låta en vara ensam hemma med hästarna utan att dom tror att
man ska bryta alla ben i kroppen )
Mamma ska nämligen åka ut till stugan med pappa på Onsdag.
Så ville jag hellre stanna hemma.
Haken är som ni säkert förstod, att jag måste ha någon här "som ser till att jag inte skadar mig".
Föräldrar.... Liksom.
Intresserad? Call me :))

Hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback