sov morgon. I love it!

God morgon

Idag har vi sovmorgon till kl 10:10.
Grymt skööönt. Dock har inte jag kunnat uttnyttja den till att ligga i sängen och sova.
Vi har nämligen städkoll på vårat rum idag, vilket såg förjäkligt ut.
Nu är det alltså dammtorkat, dammfritt & allmänt fräscht.
Hoppas nu att de godkänner det. . .

Sorry att det inte blev något inlägg igår.
Vi har haft fullt upp hela dagen.
Först skolan, då vi slutade kl 14:40.
Sedan umgicks jag med klasskompisarna tills min mamma
plockade upp mig och Jeffi för att åka till Halmstad och handla.
När vi kom tillbaka var det tänkt att vi skulle börja städa.
Dock kom den där bonden som var på vårt rum i förgår och bänkade sig här.
( USCH! Asså jag behöver hjälp! )
Nu håller han på med att han är olyckligt kär ( i mig? ) ...
Inte för att jag tar det seriöst, men det är ganska irriterande.
Oskar du får komma hit och klå up tönten!

Ja, när han väl hade gått, umgicks vi med några av mina klasskompisar.
Sen började 3:orna nolla igen.
Turligt nog har vi hållt oss undan ganska bra trots
att vi bor i det mest välbesöka huset på skolan.

Nu är det snart dax att börja göra vid sig inför dagen i skolan.

Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret!

Saknar min Oskar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback