Snabb Update från stugan

Carro & jag har precis varit på stranden och tagit ett dopp.
Lite kallt till en början, men det gick över ganska snabbt.
Vi fick ett ryck skrev en dejting-annons i sanden till Carro.
"Kåt 16 åring" stod som rubrik.
Vi får väl se om någon nappar under dagen :P
 
Både jag & Carro är ny duschade & ganska hungriga.
Dock dröjer det nog en stund innan maten serveras.
Dag är under huset & lägger en kabel ( Ja, det kan ju tolkas olika ;)
Och pappa hjälper till.

Ikväll ska vi kanske dra ner till stranden & fota.
Blir väl några mongo bilder som jag får dela med mig av när jag kommer hem.
Den som väntar på något gott . . .

Vi sitter just nu och pratar gamla minnen & historier ((:

Nu ska jag dra ut och slänga mig i hängmattan.
Semester, We love it! <3

Kiss & Hugs
evelina » 2009-08-06 | 01:14:21
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

hmm.. är under huset och lägger en kabel. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback