sad days

Först och främst vill jag upplysa er att mitt humör denna dag varit på 0.
Jag är inte den som brukar börja gråta eller rent ut sagt bli förbannad,
men dagar som denna. Då allt bara känns hopplöst & fel är det svårt att tå emot..
Oväntade nyheter efter vartannat.
Bl a - Mamma tog beslut att ingen av hästarna ska med till skolan första veckan.
Ursäkta mig men . . Hon är helt  STÖRD !
Vad F'n ska jag göra då alla åker till sina hästar på eftermiddagarna?!
Sitta på rummet & inte göra någonting klarar jag bara inte av.
Sen var det en sak till.
Men mitt humör säger att jag inte klarar att skriva om det nu.

Trodde jag skulle känna mig bättre till mods nu.
Men tydligen inte.

Ska ta cykeln en runda och koppla bort omvärlden.
Hjälper inte det, blir det inga fler inlägg ikväll.
Finns kanske på mobilen om nån vill något.
Timmie » 2009-08-15 | 08:28:46
URL: http://melanozz.blogg.se/

Hej vännen! ta mig rätt, men din mamma har en poäng! Och nej, du ska gå på en internatskolaså det kommer att finnas saker att göra. Dessutom tror jag det är en del andra som göra som du, att inte ta med hästen till skolan. Tänk efter lite. Det är en vecka på hur många? Jag tycker det är bra att du installerar dig först och SEDAN ta dit hästen. Ta det lugnt vännen! Lär känna om givningen innan du tar dit hästen din!



Take Care



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback