Pictures of my special friend and I

Tjoho era Nattugglor

Klockan är dryga 23:45 & jag är precis färdig duschad.
Min glada rumskompis & jag har tillbringat kvällen med att
städa hela lägenheten.
Ny skiner golven & kranen blänker!
( Tror dock inte detta kommer hålla längre än till imorgon eftermiddag. MAX! )


Detta är från & med nu den officiella städ-posen som endast
kan ses då damerna i Drop in - rummet på A1 har städ dag.
Var uppmärksam, den är sällsynt !
För övrigt är vi alltid så otroligt heta.

Dagen har annars varit allmänt dryg & hjärnan har gått på helspänn.
Utan att ens veta vad jag egentligen tänker på.
Corinne ska inte tänka! Det är bara så..

Från en sak till en annan, kommer min saknade bror hit på måndag.
Vi ska pysa till Halmstad & köpa en bärbar computer till mig! ♥

Dessutom har jag märkt att det är fler & fler som läser bloggen, Lovely!
Ingen är gladare än jag :))

Nu ska vi gå och våldta kudden!

Natti natti





Timmie » 2009-08-30 | 11:08:35
URL: http://melanozz.blogg.se/

haha! la fall ingen bäddsoffa med hål i och en städare som bäddar in modemet i sängen!! asg



kiss and hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback