P u s t

Bilderna är äntligen klara!
& jag ska bädda ner mig i den varma sängen & kolla på Most Haunted
som brukar sändas vi 12 tiden på Söndagsnätterna ( TV4+)
Ganska intressant, då jag dock också kan få känningar på att det kanske
skulle kunna finnas något som lurar här hemma.
Vittnet finns det ju ganska så gott om :)

Jag kommer ihåg då jag såg första filmen i The Grudge serien.
De är baserade på en Japansk familj.
Då mannen upptäcker att kvinnan förälskar sig i en amerikanska man,
blir han rasande & misshandlar henne till döds.
Deras son dränktes efter hand i ett badkar efter mammans död.
Genom detta faller en förbannelse då någon sätter sin fot i huset kommer
utsättas för vansinniga plågor som kvinnan ( Grudgen ) själv utsatts för.
Scenerna spelar om & om igen tills de på något vis utrotar förbannelsen..

Jag kunde seriöst inte sova ordentligt på flera nätter.
Tända lampor & att gå utanför sovrums dörren efter kl 8 på kvällen
var det aldrig tal om!

Morgondagen ska jag nog inte göra så värst mycket.
Ska nog ta mig tid till att fota.
Brist på bilder, fast jag har över 7000 på datorn.
(Dock ingen som tycks vara bra nog )
Tänkte prova en sak som kommer bli väldigt kallt & inte så roligt ( För mig ;)
Vi får väl se imorgon!

God natt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback