Hallo. I´m home !

Jag är hemma över helgen för att hämta lite grejjer & tvätta.
( Mamma är ju redan så bra på det, Keep up the good work! )
Hästen åker med upp på söndag, så jag vet ju dock inte
riktigt när jag kommer hem nästa gång.
Turligt nog har pappa fixat mobilt bredband till mig som jag
 kan ha till min stationära på Plönninge.
Helt strandad blir man ju inte :)

Nä, jag har faktiskt haft riktigt roligt denna veckan på skolan.
Klassen är riktgt skön & jag har extremt roligt.
Så mycket som jag skrattat under denna veckan
 har jag nog inte skrattat på flera månader.
Wonderful.

Roligare ska det bli när jag får ner hästen & kan börja cykla igen nu
när pappa kört dit den idag.

Nu ska jag fixa lite med bilder som jag ska lägga upp under kvällen.
Be patient.




Lots of love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback