Hallo alla glada?

Klockan är strax efter 10:30 och jag
har precis haft svenska med en något irriterande lärare.
Klassen första intryck till henne var ju kanske inte det bästa,
Då hon började sin presentation med " Hallo alla glada! "
Glada? Jo men självklart. Vissa kan tolka det olika när klassen sitter och sov på bänkarna.
( De flesta gjorde iaf det ).

Nu har jag håltimme till 12:45, då vi ska ha gympa.
Vi ska springa en slinga i skogen på 2 km.
Det lär nog gå bra.

Strandfest igår somsagt.
Det var något drygt och blåste så in i.
Vi stannade alltså inte så länge.  
Hade på mig ett par av mina nya tight & tröja som mamma skickat
till mig. Hon skickade ett par som jag ska springa i.
Och 2 par att ha på sig i skolan.

När man ändå skriver om gårdagen kan jag berätta
att jag anmält mig till Special idrotten.
För att översätta detta till Lätt Svenska så är det för
personer som vill träna mer utöver vad skolan erbjuder på skoltid.
Man tränar alltså i grupp på kvällar.

Nu är det snart mat & jag måste klunka det sista av äppeljuicen.

<3



Ha de fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback