God morgon

Här sitter jag och redigerar fler hästbilder som jag snart ska mejla iväg.
Om jag fortfarande orkar sitta här efter det, ska jag försöka sätta igång med headern igen.

Träningen igår gick iallafall ganska bra.
Trots att Escada var spänd som en pinne & stundtals helt ignorerade mig.
När vi ändå höll på bjöd vi på ett bocksprång också :)

Idag börjar träningen vid samma tid, kl 19.
Då bjuder vi på gymnastik hoppning & jag undrar hur fasiken detta ska gå.
Hon är bara hoppad en gång innan.
Ja, den som väntar får se :)

Något som jag tycker ska bli extremt roligt att se är
när mamma ska hoppa Bubber i grupp idag.
Han är inte riden på 2 dagar & lär skena mot hindrena.
Hon hoppar nog i gruppen efter mig, så jag får en timmes väntan på bänken.

Ska fortsätta med bilderna nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback