Fresh & Clean

Ny duschad och redo för att skriva en daglig uppdatering om hur min dag varit.
Dagen börjar bra med att jag blivit sams med min vän Carro.
Allt är förlåtet & glömt. <3

Vi red ut tillsammans en runda i skogen, pratade om allt mellan himmel & jord.
Först nu insåg jag hur mycket jag saknat att kunna prata med någon som
jag verkligen litar på & berättar allt för.
Skönt att lätta sitt hjärta ibland. Man känner sig bättre till mods.

När Carro ridit hem fick jag slänga i mig en macka och fixa Escada inför hoppträningen.
Pernilla ringde under tiden.
Bilderna jag redigerade för några dagar sedan blev väldigt omtyckta.
Hon ville anställa mig som fotograf till hennes hästar som ska fotas
inför annonser eller liknande. (Y)

Sedan var det hoppträning & resten vet ni (:

Imorgon drar Mamma, Carro & Jag dra till Plönninge och kolla på min
blivande skola. Kika lite på rummen & på stallplatserna.
Ska bli spännande att få veta vart jag & hästen ska bo.
Därefter bär det av till stugan där vi ska spendera natten.
Carro & Jag ska kanske ta ett dopp i havet, muppa runder och vara allmänt vimsiga.

Nu är Corinne ganska tröttis & ska så småningom gå och lägga mig ((:

Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback