Veckans fråga

Då var det dax igen för veckans fråga till er läsare.
Trots att detta är andra frågan jag ställer här på bloggen är det redan svårt att komma
på nya som både är bra och intressanta.

V E C K A N S  F R Å G A

Är du nöjd med det liv du lever? - isåfall varför?
Om inte - varför inte?

Som förra gången svara antingen i kommentar eller på msn (:
Louise » 2009-04-08 | 23:36:19

BARA FÖR ATT så ska ja banne mig svara på dina frågor! ;)

JA jag trivs med mitt liv just nu!

för allt är så bra, ja har otroligt bra vänner runt om mig, ja gillar faktiskt skolan , till stor del tack vare klassen! :) <3 och ja har en underbar pojkvänn :) när han inte tjurar ;D hahaha

puss pådig ;D <3

Louise » 2009-04-08 | 23:38:33

BARA FÖR ATT så ska ja banne mig svara på dina frågor! ;D



JA! jag trivs med mitt liv just nu! för jag har så otroligt bra vänner runt om mig och jag har världens bästa pojkvänn :) när han inte tjurar ;D hahaha (intärnt ;) ) pusspådig ;D <3

Timmie » 2009-04-13 | 19:43:25
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

Får väl börja svara på dina frågor haha!



Ja, jag trivs med mitt liv. Jag får jobba med det jag älskar och brinner för. Dessutom så kommer ju du hit ibland så man kan få ett mega garvanfall ibland! =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback