Veckans fråga

Ledsen för dålig uppdatering.
En sumering kommer förmodligen imorgon ;)

VECKANS FRÅGA

Om du skulle få 8 önskningar som skulle uppfyllas, vad skulle du då vilja ha / göra / ?
Ja, precis vad som helst

Svara i kommentar eller msn (:

Natti Natti ;*
Timmie » 2009-04-13 | 23:33:27
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

1: få en grand prix häst

2: få en fin unghäst

3: pengar i massor

4: FÅ ett körkort

5: Tur i kärlek

6: en lyxvilla

7: ett ridhus till Catrin

8: Att bli sponsrad av olika företag inom ridsporten som t.ex. Könings, Albion, Anky technical casuals mf.



Puss och kram vännen

Sophie » 2009-04-14 | 20:38:20
URL: http://twilightfun.blogg.se/

Nej jag håler med dig, de passar inte in!



Mina önskningar:

1.Pengar så jag hade klarat mig ^^

2.Flyttat till Asien

3.Hitta en perfekt kille

4.Jobba med något kul, hade inte varit fel att bli lite känd

5.Hmmm...göra något bra?!

6.Oops det börjar sina, bli solbränd lättare?

7.Leva ett toppen liv

8.Få uppleva en massa fantastiska saker!



Jadu så påhittig e jag! :P

Kram på dej <3

Emma - your budy » 2009-04-14 | 22:02:59

1. Bli ekonomiska oberoende. ;D

2. Uppnå det jag kämpar för...

3. Få mitt drömmjobb (vilket det nu är) och bli RIKTIGT uppskattad för det jag gör!

4. Ha en fysisk hälsosam kropp. (Inget ryggont o inget äckel-fett i ådrorna m.m.)

5. (Samma som Sophie) Hitta den perfekta killen, som kan få en att skratta o få en att känna sig speciell när man egentligen känner sig "grå".

6. Att alltid ha fantastiska vänner omkring sig som man kan känna sig trygg med!

7. Vinna en Oskars o en OS guldmedalj. :D (Wow, skulla vara ballt!)

8. Att alltid kunna önska sig något om det verkligen skulle köra ihop sig i livet.



Vad skulle du önska dig Cinne?

Puss o Kram (L)

Louise » 2009-04-14 | 22:51:08

1. Massamassa pengar! :D

2. en gård igen!

3. Ett ridhuus (a)

4. Att Dayzon och jag får en bra början och att vi kan tävla mycket!:)

5. Gifta mig lyckligt!

6. ADOPTERA en liten kinesflicka!:D

7. Behålla kontakten med barndomsvännen Corinne :)

8. Få ett långt och lyckligt liv helt enkelt! :D



XD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback