Misslyckad bränna

Skolan idag slutade kl 12.
Sånna dagar tycker vi om ;)

H
emma har jag varit ute en hel del.
Tog med mig engelska boken och la mig på studsmattan för att sola.
- Men råkade somna till och vaknade inte förrän någon timme senare.
Linnet jag hade på mig hade glidit upp någon dm.
Det blev en lagon ful bränna efter det.
En lång rand över hela ryggen! xD


Erkänn, ni vill också få en sån bränna ;)

Nu ska jag ut och göra nått nyttigt / kul / tråkigt / inte en aning x)
Fler inlägg kanske kommer ikväll.

Hej så länge (:

Oskar <3
Bellz » 2009-04-30 | 07:09:01
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

ajaj det var inte bar att få en sån bränna!

Sola ut det sen :p <3

Emma » 2009-04-30 | 23:16:49

En söt bränna du har! ;D det är bara du som lyckas. :P Kramar<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback