Corinne, Sveriges nästa matte-snille?

Eller kanske inte.
Somsagt vi hade Nationella i matte idag. Det sög!
Inte för att det gick dåligt, men det är sååå tråkigt.

Matte E för att bli veterinär?
Nej tack, jag har lagt viljan på hyllan för det yrket.
Gjorde mina omval i tisdags - hoppas det håller nu.
Men nu är det såhär.. VAD VILL JAG BLI!?
Det tåls att tänka på.

Spanska provet i Tisdags gick väl bra.
Det ämnet är inget man pluggar på, tydligen går det att få bra betyg ändå x)

Igår var det somsagt 1 år sedan jag bestämde mig för att börja om på nytt.
Så skönt att ha klarat det, men med hjälp förstås. <3



Utöver Nationella i matte har vi också haft So prov idag.
So:n hade jag inte lagt ner mycket tid på direkt, men svarade på alla G frågorna iaf.
Somnade med huvudet i So böckerna på skrivbordet igår kväll och vaknade
inte förrän lagom till kl 5 i morse x)
Man kände sig rätt seg och vaknade inte ordentligt förren vid bänken på nationella.

Efter so provet spelade vi Brännboll.
Rätt kul faktiskt - även om man inte träffade bollen x)
Man kände sig riktigt dålig om man jämför med att jag hamnade i ett lag med bara killar.
Emma & Sofie nästa gång får ni inte stå ute på plan och synka mig! ;)
Vårat lag vann. Fast Eva-Lena ville diska oss.

Btw. Sista lektionen med Robert ska Sofie och jag göra
Careface
blicken mot honom - snälla ni, Medverka!

Föressten vilka läser min blogg dagligen?
 Skulle va kul att veta, svara i kommentar / msn
(:

Nu ska jag ut och göra något nyttigt hade jag tänkt mig, men vad vet jag inte än x)
Fler inlägg kommer kanske i kväll.
Hej så länge!

Oskar <3




Emma » 2009-04-25 | 20:24:16

Jag kommer medverka i Careface! ;D

Ledsen, men jag kunde inte hjälpa det! (brännbollen)

Puss o Kram<3

Karin » 2009-05-09 | 01:09:20
URL: http://radioaktiiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback