. - Back on track - .

Corinne ursäktar för det slarviga bloggandet under den senaste tiden
och hoppas på att ni inte blivit alltför besvikna.

Somsagt får jag skylla på att det har varit en del läxor som näst intill sugit musten ur mig.
De som säger att 9:an är rena slappeåret jämfört med 8:an vill jag ta ett allvarligt snacka med ;)



L Ö R D A G


Städa - Stress - Städa, kan man ju säga om man vill göra det enkelt för sig. 
Denna dag har varit mer än rörig.
Först och främst fyllde min mamma år - sedan att hovslagaren skulle komma
och var då tvungen att hjälpa till där så mycket som möjligt.
Dag, den virrpannan skulle tvunget ha datorlära med mig just idag,
vilken gjorde det hela bara ännu mer stressande.
Okej, jag lärde mig lite. Men varför ta just de lägen jag egentligen inte har tid?

Dessutom har jag kommit underfull med att jag är bäst på att fjäska - för Dag iaf ;)
Mutade med att baka kanelbullar åt honom om han åkte till Osby och handlade åt mig.
And he did!

På eftermiddagen kom Oskar - som skulle sova över hos mig till imorgon (söndag)
Vi var ute och fotograferade en del, kollade på några filmer och va nere i stallet en stund.
Trevligt trevligt! (:

Jag fortsätter med fler inlägg imorgon.

Natti Natti ;*

  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback